Terug naar hoofdinhoud

Reflectie

Reflectie

06 juni 2012

Vanochtend weer een nuttige reflectie-opdracht tijdens de cursus autobiografisch schrijven bij Writerskitchen, namelijk nadenken over wat schrijven voor mij betekent.



Schrijven heeft voor mij diverse betekenissen. Dit is er één van:

"Schrijven is de manier om de werkelijkheid naar mijn hand te zetten."

Ervaren interviewer of tekstschrijver nodig?